Interim management

Zoekt u een resultaatgerichte manager die ook oog heeft voor medewerkers? Dan heeft u de juiste persoon gevonden.

Met mijn focus op het continu verbeteren van diensten en processen, breng ik snel helderheid in complexe situaties. Ik identificeer verbeterpunten, vertaal deze naar concrete acties en zorg voor een succesvolle implementatie. Mijn enthousiasme is aanstekelijk; ik neem mensen mee in het proces en de voortgang. Ik confronteer waar nodig en altijd met respect voor de ander.

Ik heb brede ervaring opgebouwd in verschillende managementrollen bij diverse organisaties, waaronder de financiële dienstverlening, consultancy, (semi)overheid, Gemeente, human resources, klantcontactcentra, verzekeringsadministratie, sales en documentlogistiek.

Ervaring:

  • Afdelingshoofd, senior manager, teammanager, programmamanager, projectmanager, (Lean) consultant en adviseur/coach
  • Direct leidinggeven aan 9 tot 100 medewerkers en indirect aan 50 tot 200 medewerkers
  • Leiding gegeven aan teamleiders, supervisors, specialisten, stafmedewerkers, projectmanagers, commercieel medewerkers en medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt

Gecertificeerd in:

  • LCS 1a/b/c (Lean)
  • Six Sigma Green Belt
  • Prince2

Bent u geïnteresseerd in mijn ondersteuning? Neem gerust contact met me op voor een kennismakingsgesprek, digitaal of persoonlijk.